diumenge, 18 d’agost del 2019

Dia 5 de març: Vang Vieng

Avui abandonem Luang Prabang i ens dirigim a Viantiane, la capital del país, però en el camí ens hem aturat al migdia a la ciutat de Vang Vieng on passarem la nit.

Unes carreteres dolentíssimes. Sols 150km però es fan llargs (3 hores).

Parem en una “àrea de servei”.
i 2 hores després en un mirador a 1.100m però la boira no deixa veure res.

Està clar que entre l’estació seca i la plujosa, no els dóna temps a arranjar carreteres. És com esconbrar un desert.

30 km abans d’arribar a Vang Vieng ens aturem un moment per visitar l’anomenada Cova de l’Elefant. Una petita cova amb el seu temple budista que s’anomena així per l’estalactita en forma d’elefant. Suposo que s’aprecia a la foto.

Davant l’altar, la gran emprempta del peu de Buda.

La serp que guarda l’entrada a la cova.

Però per arribar fins aquí hem hagut de creuar un pont altet i força innestable.

Podem veure les casetes construïdes sobre pilars, ja que en l’època de pluges l’aigua arriba a cobrir tot el terreny.

Ara mateix són les 13:00h i ens disposem a dinar, no sigui que ens apreti el sol en les activitats següents muntats en boogies...

Ara sí que ve una pujada d’adrenalina.Després de dinar hem començat a recórrer els impressionants voltants d'aquesta ciutat en uns boogies tot terreny conduits per nosaltres mateixos. UNA PASSADA

Arribem al peu d’un turó i fem una caminata de 20 minuts pet trobar-nos un fantàstic bosc amb rierols i la famosa cataracta Kaeng Nyui. Tot i que en aquesta època de l’any no porta gsire aigua, continua sent espectacular i seguim caminat per aquest indret.

Tot seguit ens muntem a bord dels nostres artefactes i arribem a La Llacuna Blava.

La Llacuna Blava és un lloc de diversió juvenil amb tirolines i diverses atraccions aqüàtiques, però crec que aquí se’ns ha passat una mica l’arròs.

Despres d’això toca tornar amb els boogies per carretera gaudint d’uns paissatges únics.

Cal dir que en aquestes latituds es fa fosc a les 17:30 i hem de tornar a l’hotel per reposar una estona, fer un passeig pel mercat nocturn i sopar.

Sopa de verdures amb bolets i pollastre acompanyades d’arròs, com no podria ser altra cosa.
Demà ens esperen més activitats al matí abans de seguir ruta fins a Vientiane.