diumenge, 18 d’agost del 2019

Día 2 de març Coves de Pak Ou i el Riu Nam Ou

Avui ha tocat llevar-se a les 5 del matí per participar en el Takbat: Quan surt el sol, els monjos desfilen pels carrers de Luang Prabang per rebre donatius que consisteixen en arròs enganxós, llaminadures i alguns diners.
No deixa de ser una turistada, però ja que hi som...comprem un pot d’arròs i fem com tothom.

Tot seguit toca tornar a l’hotel per esmorsar i seguir ruta.

Durant tot el dia d'avui, el riu Mekong ha sigut el nostre company de viatge. Comencem prenent un vaixell que ens ha portat riu amunt fins a la cova de Pak Ou.
Ens aturem en aquest llogaret on trobem uns nens als que hem repartit una joguina i ja veieu que s’ho passen pipa.

En el camí ens hem aturat a Bang Sant Hey, també conegut com el llogaret de l'Whiskie. Una turistada per comprar souvenirs i artesania popular.

Seguirem riu amunt i tot seguit visitem Pak Ou, aquesta gruta és famosa perquè hi ha centenars de figures de Buda.

Dinem a la riba del Mekong

Després de dinar hem fet un descans en els penya-segats de Nam Ou i passem la nit en un ressort a la vora d'aquest riu.

Un ressort amb antena parabòlica.